Support- en
ProducteXperts

Als Support- en ProducteXperts ondersteunen wij laboratoria bij hun onderzoek en analyse.

Wij introduceren nieuwe technologieën en innovaties van bestaande technologie in laboratoria van onze klanten om te helpen hun doelstellingen te realiseren.

Onze organisatie onderscheidt zich door specialisatie, flexibiliteit en organisatorisch vermogen. Al onze medewerkers dragen zorg voor optimale klanttevredenheid, persoonlijke resultaten, teamwork en communicatieve vaardigheden. Deze waarden stellen ons in staat om langdurige relaties met onze klanten op te bouwen.

Service

Onze support-engineers en productspecialisten ondersteunen het gehele proces, van advisering en demonstraties, tot ontwikkeling van applicaties en installatie en onderhoud van de systemen die nodig zijn voor uw activiteiten.

Productlijnen

Samen met onze Support- & ProducteXperts kunt u de weg inslaan om de beste oplossing voor uw toepassing te vinden

Onze Support- & ProducteXperts helpen u de beste oplossing voor uw toepassing te vinden

Vacatures

Support & Service Engineer

At BRS, our technical team is specially trained to provide a complete package of technical services (installations, maintenance and repairs), quality trainings and skilled application support for high-end laboratory equipment.  Will you join us? Click on the job title above, to discover the job description.

Newsletter

Meld u aan om e-mail updates te ontvangen over onze nieuwe producten, speciale promoties en evenementen.